شهرری - ایرنا - مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی هوشمند پلیس شهرستان ری با حضور سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با حضور فرزند شهید حسین اسماعیلی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری عصر دوشنبه با حضور سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، مهدی باب‌الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران و پلیس‌های تخصصی شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

در این مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری که توسط فرزند شهید حسین اسماعیلی(شهید انتظامی حادثه خلازیر) افتتاح شد، سامانه مانیتورینگ به‌ منظور رصد آنلاین نقاط مختلف شهرستان، توسعه یافته و دوربین‌های جدیدی به مرکز اضافه شده است.
رئیس پلیس پایتخت در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در ستاد انتظامی شهرستان ری، مرکز فرماندهی و کنترل و تجهیزاتی که به‌منظور امنیت بیشتر و بهره‌گیری از سامانه‌ها و سیستم‌هایی که به هوشمندی پلیس و هوشمندسازی کمک می‌کند، افتتاح شد.
وی افزود: نتیجه بهره‌برداری از این سیستم‌ها، امنیت بیشتر از امکانات موجود و افزایش بهره‌وری امکانات موجود است تا بتوانند امکانات را با جرم تطبیق داده و در راستای افزایش امنیت استفاده کنند.
سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی را به همکاران خود به‌واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی آنها به‌خصوص که در سال ۱۴۰۳ سال پرماموریت و سنگینی داشتند تبریک می‌گویم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.