بوشهر-ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: استقبال قابل توجهی از سوی خانواده‌ها و کودکان از برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان انجام شده که احتمال تمدید برنامه‌های این هفته وجود دارد.

«سمیه رسولی» شامگاه دوشنبه در حاشیه نمایش پویانمایی های کانون در فضای باز و با عنوان "یک شب با کانون" در بقعه متبرکه امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار "برای کودکان، برای آینده" از شنبه هفته جاری هم‌زمان با سراسر کشور در بوشهر آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این هفته در سراسر استان بوشهر، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری نهادها و ادارات برنامه‌های مختلف، شاد و مفرحی به اجرا درآورده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا شامگاه دوشنبه برنامه " شبی با کانون" در پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شده است.

رسولی ادامه داد: نمایش فیلم و پویانمایی با محوریت کودک و نوجوان، جشنواره بادبادک‌ها، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، پذیرش عضویت رایگان در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری، معرفی کتاب، کارگاه نوشتن خلاق و برپایی ایستگاه‌های شعر، نقاشی و سفالگری از جمله برنامه‌های محوری هفته ملی کودک در استان بوشهر است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر نیز گفت: ویژه‌برنامه‎‌های تعریف‌شده برای هفته ملی کودک رویدادی ارزشمند و کاربردی برای کودکان و نوجوانان هم‌استانی است که انتظار می‌رود در ادامه نیز شاهد چنین برنامه‌هایی در این پایگاه باشیم.

حجت‌الاسلام سید ابوذر واعظی‌نیا افزود: در این برنامه شاهد همراهی و مساعدت مجموعه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری هستیم.

وی اظهار کرد: هم‌زمانی این برنامه‌ها با سالروز طوفان الاقصی فرصتی است تا یاد و خاطره شهدای کودک و نوجوان نوار غزه را گرامی بداریم.