تهران بزرگ - ایرنا - ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین همزمان با هفته فراجا روز سه‌شنبه در مراسمی به ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این مراسم گفت: از این تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا با حجم ۷۵۰ و بقیه با حجم ۵۰۰ سی سی با تهاتری که انجام شد از طریق آماد و پشتیبانی فراجا تهیه و در اختیار پلیس راهور پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ ابوالفضل موسوی پور افزود: شهرداری تهران نیز قول مساعد داده تا ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان گشت پلیس راهور پایتخت بدهد تا توان ما در انجام امور محوله تسریع شود چرا که فقط روزانه ۲ هزار و ۲۰۰ تصادف فقط در شهر تهران رخ می‌دهد که نیاز به بررسی سریع و جلوگیری از بروز ترافیک دارند.

معاون آماد و پشتیبانی پلیس فراجا هم در این مراسم اضافه کرد: الحاق و ورود این موتورسیکلت‌ها را تبریک می‌گویم و این حاصل همکاری شهرداری تهران و فراجاست و دو مدل آن ۵۰۰ سی سی و ۷۵۰ سی سی است که الحاق شده و برای استفاده در شهر است.

سردار فریبا ادامه داد: این مهم برای ارتقای توان پلیس فاتب است و برای بزرگراه هم یک مدل با حجم بیشتر در نظر گرفته‌ایم.

وی خطاب به همکاران خود گفت: این موتورسیکلت‌ها آخرین مدل از این وسیله نقلیه بوده که در اختیار پلیس راهور پایتخت قرار گرفته است.

هفته فراجا از ۱۳ مهر با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» آغاز شده و تا ۱۹ مهر ادامه دارد.