تهران بزرگ - ایرنا - شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: حوالی ساعت هشت صبح سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه در ایستگاه شهرک شریعتی خط سه شاهد اختلال حدود ۱۰ دقیقه‌ای در حرکت قطارها بودیم.

به گزارش ایرنا، بدلیل اختلال در حرکت قطارهای خط سه در ایستگاه مترو شهرک شریعتی شاهد تخلیه یک رام قطار بودیم که یکی از مسافران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هم این موضوع را تایید کرد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۷:۵۶ امروز قطاری که از مبدا آزادگان به سمت قائم در حرکت بود به علت نقص فنی و رعایت ایمنی در ایستگاه شهرک شریعتی مجبور به تخلیه مسافران شد که این اقدام موجب ازدحام مسافر در این خط شد.

هادی زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط سه اظهار کرد: به علت نقص فنی و لزوم رعایت مسایل ایمنی این قطار و توقف آن در ساعت مذکور، دقایقی اختلال تردد قطارها در این خط را داشتیم ولی از ساعت ۸:۰۴ اعزام منظم قطار در این خط از سر گرفته شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به ازدحام مسافری پیش آمده در این خط افزود: با توجه به اینکه این نقص فنی قطار در ساعت پیک مسافری رخ داد، در ایستگاه‌های طول این خط با ازدحام جمعیت روبرو شدیم ولی از مسافران خواهشمندیم با سعه‌صدر در هنگام سوار شدن به قطار به ما کمک کنند تا سرویس‌دهی بدون تاخیر انجام شود.

به گفته زند، برای کاهش بار ترافیکی یک قطار خالی از مبدا ایستگاه تئاتر شهر به سمت قائم اعزام شد.

به گزارش ایرنا، خط سه مترو تهران از ایستگاه آزادگان آغاز و تا شهرک قائم امتداد دارد.