تهران- ایرنا- عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن از تداوم ضربات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش امروز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن افزود: بار دیگر با ملت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع آن و گردانهای شهید عزالدین القسام و فرمانده قهرمان آن «محمد الضیف» و مردان میدان مقاومت عهد می بندیم که یمن از حمایت شما دست برنخواهد داشت و همواره در کنار شما خواهد بود و به نقش خود در یاری شما تا تحقق پیروزی قطعی ادامه می دهد.

الاسد تاکید کرد: برادر عزیز و مبارز ابوعبیده، ما پاسخ درود شما را با گرمی می دهیم.

وی افزود: یمن معادلات بسیاری را رقم خواهد زد. مراحلی که طی آن اشغالگران تنبیه شوند و درسی فراموش نشدنی و سخت به خاطر جنایاتشان دریافت خواهند کرد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تصریح کرد: واکنش یمن به اندازه جنایاتی خواهد بود که این اشغالگران مرتکب می شوند.

این درحالی است که روز گذشته «ابوعبیده» سخنگوی قسام به تمجید از عملیات محور مقاومت پرداخت و گفت: «امروز پهپادها و موشک‌های لبنان و یمن و عراق در آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآمده اند و به پایگاه‌ها و اهداف مهم دشمن ضربه می‌زنند و توانمندی‌های امنیتی و دفاعی آنرا تضعیف کرده و ضمن بر هم زدن ثبات آن، خسارت‌های اقتصادی و نظامی سنگینی به این دشمن وارد می‌کنند و حتی باعث مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها و بسته شدن شاهراه‌های دریایی آن به صورت کامل شده اند.»

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح یمن روز گذشته با موشک بالستیک تل آویو را هدف قرار دادند که طی آن صهیونیست‌ها وحشت زده به پناهگاه گریختند.