رشت - ایرنا - رئیس بسیج رسانه گیلان و مسئول برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر اصحاب رسانه کشور، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم مهرماه تمدید شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوان رسانه‌ای که در بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تا کنون آثاری را در هفت محورها جشنواره تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی، مکتوب و مجازی منتشر کرده اند تا بیستم مهرماه مهلت دارند آنها را به دبیرخانه جشنواره به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار پیش از این تا ۳۰ شهریور بود، افزود: بانوان فعال رسانه‌ای سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب‌ کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره رسانه‌ای با محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی _ زن عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان ( نگاه انقلاب اسلامی به زن) کار خود را آغاز کرده که مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت هم به عنوان محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت تعیین شده است.

وی ادامه داد: حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان، زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای این جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان رسانه‌ای است.

پارسا با اشاره به برنامه‌های مختلف سراسر کشور در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه بانوان حریم رسالت گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و رویدادهای رسانه‌ای ویژه بانوان خبرنگار از ویژه برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در سراسر کشور در راستای برگزاری جشنواره رسانه بانوان حریم رسالت در سال سوم بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت موفق بانوان خبرنگار گیلانی و ضرورت روایت موفقیت آنان به عنوان بانوان اثرگذار در راستای معرفی الگوی سوم زن مسلمان گفت: پیش رویدادهای ۲۴ ساعته حریم رسالت با عنوان «طنین» ویژه روایت بانوان خبرنگار موفق گیلان روز چهارشنبه هجدهم مهرماه در رشت برگزار و تولید محتوای رسانه‌ای با محورها و قالب‌های مشخص شده انجام می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به این رویداد رسانه‌ای گفت: رویداد رسانه‌ای «طنین» رویدادی ٢۴ ساعته با هدف تولید محتوا و جریان سازی رسانه‌ای در حوزه بانوان و در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت است.

وی با تاکید بر محورهای رویداد ٢۴ ساعته طنین بیان کرد: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی در کشورهای غربی، پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، جمعیت و سبک زندگی ایرانی اسلامی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه از محورهای مشخص شده در این رویداد ٢۴ ساعته است.