تهران-ایرنا- حزب الله لبنان امروز سه شنبه در دور جدید حملات خود، در چند نوبت پایگاه ها و محل های تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن ساعت ۰۰:۰۵ بامداد تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «حانیتا» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در همین چارچوب ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در محوطه پایگاه «المرج» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین ساعت ۵:۰۰ صبح امروز محل استقرار توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «دیشون» را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

رزمندگان حزب الله به طور همزمان محل استقرار توپخانه رژیم اسرائیل در پایگاه «دلتون» را نیز هدف حملات موشکی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «یرؤون» را هم با چندین فروند موشک هدف قرار دادند.

این حملات در پاسخ به تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و جنایت های این رژیم در نوار غزه صورت گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان روز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان ۲ هزار و ۸۳ لبنانی به شهادت رسیده‌اند.

طبق آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تا کنون ۹ هزار و ۸۶۹ زخمی نیز برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.