تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بوکس در مراسم تجلیل از مدال‌آوران این رشته، گفت: هدف اصلی ما المپیک ۲۰۲۸ است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سهمیه زیادی کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، سیدروح‌الله حسینی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بوکس، اظهار داشت: از پیشکسوتان که سرمایه‌ اصلی همه ورزش‌ها هستند تشکر می‌کنم. در راس رشته بوکس احمد ناطق‌نوری است اگر امروز فدراسیون و بوکسی وجود دارد، به خاطر زحمات او هست.

وی افزود: از سال گذشته تا امروز ۱۷ اعزام داشتیم و قرار بود این ماه نیز اعزام داشته باشیم که مسابقات روسیه لغو شد. تیم جوانان ایران به‌زودی راهی مسابقات جهان خواهند شد و امیدوارم اولین مدال جهانی جوانان را کسب کنیم. قول دادم به مدال‌آوران مسابقات جهانی جوانان شخصا یک خورو اهدا کنم.

حسینی افزود: برای اولین بار ۲ داور از بوکس ایران در المپیک پاریس قضاوت کردند. فرزاد صادق‌پور و بابک بردبار قضاوت‌های خوبی در پاریس داشتند.

وی با تقدیر از حامیان مالی فدراسیون عنوان کرد: همدلی نیاز اصلی بوکس کشور است. تنها چیزی که باعث پیشرفت رشته‌های سطح بالای ورزش کشور می‌شود، همدلی و یک‌صدایی است و برای موفقیت باید به یکدیگر کمک کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس با تمجید از زحمات مربیان تیم ملی گفت: رضامهدی‌پور، علیرضا استکی، اسفندیار محمدی و اکبر احدی زحمات زیادی متحمل شدند تا به موفقیت‌های خوبی برسیم. علی مظاهری، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری قهرمانان گذشته ما نیز در این مدت زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما المپیک ۲۰۲۸ است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سهمیه زیادی کسب کنیم و حتما شانس مدال داشته باشیم.