تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های تکواندو نوجوانان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف با صدور پیامی قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های تکواندو نوجوانان جهان تبریک گفت و نوشت: قهرمانی افتخارآمیز تیم‌های ملی دختران و پسران کشورمان در چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان جهان که با دریافت نشان‌های درخشان همراه بود و همچنین کسب عناوین بهترین مربی در بخش آقایان و خانم‌ها توسط مربیان و فنی‌ترین بازیکن این مسابقات موجب شادی و مسرت گردید.

وی تاکید کرده است: این موفقیت‌های ارزشمند بیانگر شایستگی، ورزیدگی و رشادت ورزشکاران پرتوان و نوجوانان آینده‌ساز ایران اسلامی است که در صحنه‌های بین‌المللی این‌گونه پرصلابت و مقتدرانه برای میهن خویش عزت‌آفرینی می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با عرض تبریک به مردم شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌های ملی تکواندو و خانواده‌های این عزیزان اظهار امیدواری کرد که با استعانت از خداوند متعال، همواره شاهد پیروزی و سرافرازی فرزندان برومند این مرزوبوم در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی باشیم.

براساس این گزارش، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۱۰ تا ۱۵ مهر با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور به میزبانی کره‌جنوبی و در شهر چانچئون برگزار شد.

در گروه دختران، تیم ایران با چهار طلا و یک نقره و در بخش پسران تیم ایران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در این بخش از آن خود کردند.