شهرری - ایرنا - شهردار قلعه نو از توابع شهرستان ری اعلام کرد: با پیگیری‌های مستمر شهرداری هفت مورد ساخت و ساز غیرمجاز با صدور حکم قضایی تخریب شد. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری قلعه نو؛ سیامک علیجانی روز سه شنبه با اشاره به اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر گفت: قلعه نو یک شهر نوپا و رو به توسعه است که اگر نظارت های لازم بر ساخت و ساز و اقدامات نباشد شاهد شکل گیری غیر اصولی در سطح شهر هستیم که این عمل به نفع شهر و شهروندان نخواهد بود.

وی اظهار داشت: در همین راستا طی بازدید های میدانی کارشناسان مربوط از سطح شهر؛ ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر اصولی شناسایی و با توجه به دادنامه صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به مالکین مربوطه تذکر و اخطارهای لازمه اعلام که پس از بی توجهی مالکان به اخطاریه ها با دستور و حکم قضایی ساخت و ساز غیر مجاز سطح شهر با حضور مسئولین مربوطه اجرائیات تخریب شد.

این مسئول افزود: می دانیم که تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز باعث نارضایتی مالکان می شود اما با توجه به اینکه همه در برابر قانون یکسان هستند، شهرداری ملزم به اجرای طرح است که هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حال ساخت و تکمیل شده با حکم قضایی تخریب شد.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.