تهران- ایرنا- برنامه استعدادیابی «بگو بخند» با ترکیب جدید داوران از فردا شب، چهارشنبه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایرنا از مشاور رسانه‌ای برنامه «بگو بخند»، سومین فصل از این برنامه استعدادیابی با تهیه‌کنندگی مشترک روح‌الله رجبی و سیداحسان حسینی و میزبانی عبدالله روا از چهارشنبه- ۱۸ مهر- ساعت ۲۱ راهی شبکه نسیم می‌شود.

این برنامه پس از دریافت ۱۱ هزار ویدیو کار خود را برای سومین فصل آغاز کرد و پس از بررسی‌ها و راستی‌آزمایی‌های طولانی مدت درنهایت با ۸۰ گروه که شامل ۳۰۰ شرکت‌کننده می‌شود، فصل جدید خود را به صورت رسمی شروع می‌کند.

«بگو بخند» که در رشته‌هایی مانند تئاتر، شعر طنز و استندآپ برگزار می‌شود. داوران فصل گذشته یعنی نعیمه نظام‌دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی را در کنار خود دارد و در این فصل نصرالله رادش نیز گروه داوران و «بگو بخند» را همراهی می‌کند.

سومین فصل این مسابقه استعدادیابی با تغییرات متعددی از جمله افزایش تعداد بخش‌های برنامه همراه است و در این مسابقه شاهد تنوع گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان هستیم؛ به شکلی که قرار است در فصل جدید میزبان شرکت‌کنندگانی از کشورهایی همچون کره جنوبی، سنگال، نیجریه و افغانستان در سنین و رشته‌های مختلف باشد.

از دیگر ویژگی‌های این فصل می‌توان به حضور شرکت‌کنندگان ۲ فصل گذشته در میان عوامل «بگو بخند» اشاره کرد که به عنوان بازیگران بخش‌ها و همراهان شرکت‌کنندگان این برنامه حضور دارند.

این برنامه از چهارشنبه ۱۸ مهر پخش خود را آغاز می‌کند و سه‌شب در هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

«بگو بخند» به کارگردانی سیداحسان حسینی، پس از گذشت ۲ فصل و پخش بیش از ۱۰۰ قسمت، در سومین فصل خود با ۵۰ قسمت آنتن شبکه نسیم را در اختیار خواهد داشت.