تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به لغو میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، محمدرضا ساکت در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط لغو میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مشهد اظهار داشت: اولین درخواست به لغو حضور داوران ژاپنی این دیدار باز می‌گشت که پنجشنبه هفته گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) اعلام شد و بر این اساس باید داوران جایگزین مشخص و اعلام می‌شدند.

وی ادامه داد: تا روز گذشته منتظر بودیم اما نکته منفی برای میزبانی اعلام نشد و تمامی کارها طبق روال در حال انجام بود اما امروز از طریق پست‌الکترونیکی(ایمیل) که به دست ما رسید، اعلام شد که بازی لغو شده و در داخل ایران برگزار نخواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال بلافاصله مکاتبات لازم را انجام داد و باید تا فردا ورزشگاه جایگزین را اعلام کنیم. این موضوع در حال بررسی است و درصدد هستیم بهترین اتفاق را برای تیم ملی فوتبال رقم بزنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه-۱۹ مهر- باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود. همچنین طبق برنامه قرار بود که سه‌شنبه-۲۴ مهر- در مشهد رو در روی قطر صف‌آرایی کند که میزبانی ایران از این دیدار لغو شد.