اهواز _ ایرنا _  نمایشگاه آثار گرافیکی "در آینه مقاومت" با موضوع فلسطین و محور مقاومت شامگاه سه‌شنبه در اهواز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا این‌ نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد و مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

برگزار کننده این نمایشگاه سه‌ شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر گرافیکی از ۱۵ هنرمند خوزستانی به نمایش درآمده است.

اسماعیل معنوی افزود: آثار به نمایش درامده با تکنیک‌های مختلف همچون نقاشی دیجیتال و فتومونتاژ و... تولید شده‌اند و با زبان‌های فارسی، عربی انگلیسی برای مخاطبان در سطح کشور و بین المللی منتشر شدند.

وی توضیح داد: برخی از آثار در کشورهای منطقه جریان‌ساز بودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به سال‌ها ستمگری و ظلم دشمن صهیونی علیه مردم مظلوم فلسطین توضیح داد: در هفته‌های اخیر اتفاقات همچون شهادت سید حسن نصرالله، وعده صادق ۲ و جمعه نصر با حضور مقام معظم رهبری را پشت سر گذاشتیم.

مجید منادی با اشاره با دغدغه‌مندی هنرمندان نسبت به اتفاقات منطقه به ویژه مظلومیت مردم فلسطین گفت: هنرمندان دردمند نسبت به این رویدادها بی تفاوت نبودند و با هنر و توانایی خودشان آثار زیبایی را خلق کردند.

وی توضیح داد: آثار گرافیکی این نمایشگاه در سطح منطقه بازخورد داشتند و در برخی آن‌ها به اندازه چند کتاب یا مقاله پیام و محتوا نهفته است‌.

براساس این گزارش نمایشگاه "در آینه مقاومت" از۱۸ تا ۲۱ مهر ماه جاری در محل اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید مصطفایی، نگار خانه آینه آماده بازدید علاقمندان است.