تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در هفدهمین روز مهر، نقدی بر نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال، واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به توافق با سرمربی اسبق این تیم و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، هفدهمین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

پیام تبریک رهبر انقلاب به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی تکواندوی نوجوانان

رهبر معظم انقلاب در پیامی قهرمانی تیم‌های ملی تکواندوی نوجوانان پسر و دختر ایران در جهان را تبریک گفتند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی به دیدار ایران با ازبکستان؛ جنگ صدرنشینی در تاشکند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی عصر پنجشنبه در سومین دیدار انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برابر ازبکستان به میدان‌ می‌رود که هر دو تیم ۶ امتیازی هستند و برای صدرنشینی به مصاف هم می‎‌روند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تنیس روی میز قهرمانی آسیا؛ شگفتی‌سازی نوجوان ایرانی مقابل نفر اول دنیا

بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله پینگ‌پنگ ایران در نخستین بازی ایران مقابل چین نفر اول رنکینگ دنیا و قهرمان المپیک پاریس را شکست داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تغییر معنی «جوانگرایی» در لغت‌نامه قلعه‌نویی؛ مغانلو هست، سحرخیزان نیست!

تا زمانی که استعدادهای آینده‌دار در لیگ نمایان نشوند، جوانگرایی در تیم ملی یک موضوع بیهوده است. البته واژه «جوانگرایی» در لغت‌نامه امیر قلعه‌نویی هم انگار معنی دیگری می‌دهد. گلچین کردن پست‌ها برای اعتماد به جوانان و همچنین عملکرد معکوس پیرامون این قضیه. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

ملی پوش کشتی فرنگی ایران: اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه کار قرار دادم

ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان با بیان اینکه اخلاق مداری در ورزش بسیار مهم است گفت: همواره سعی کردم منش پهلوانی را سرلوحه کارم قرار دهم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آب پاکی روی دستان مجیدی و مربیان ایرانی؛ سرمربی بعدی استقلال خارجی است

سرمربی بعدی تیم فوتبال استقلال تهران به طور حتم خارجی است و پروند حضور فرهاد مجیدی و دیگر گزینه‌های ایرانی در این تیم بسته شده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

چقدر از مسابقات جهانی بدنسازی در کیش استقبال شد؟

پیکارهای بدنسازی قهرمانی جهان روزهای دوم تا ششم مهرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شد و نمایندگان کشورهایی از پنج قاره دنیا در کشورمان حضور یافتند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کربکندی: کاش مربیان ما فداکار بودند/ امیدوارم حاشیه‌ها بیرانوند را متزلزل نکند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مربیانی که در تیم ملی حضور دارند به دنبال جوان گرایی نیستند و فقط به دنبال جمع کردن رزومه برای خودشان هستند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساعی: همه کار کردند تا قهرمان نشویم/از ستاره‌های نوجوان تکواندو مراقبت می‌کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم‌های دختران و پسران نوجوان ایران در پیکارهای قهرمانی جهان، گفت: هر کاری بلد بودند انجام دادند و ما را اذیت کردند تا قهرمان نشویم، اما با تلاش فراوان و لطف خداوند به این مهم رسیدیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران-قطر در کشور ثالث؛ اعتراض ایران به تصمیم ای اف سی

گفته می‌شود محل برگزاری بازی ایران و قطر تغییر کرده و البته فدراسیون فوتبال همچنان در تلاش است تا این اتفاق رخ ندهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بازیکن اسبق پرسپولیس به اتهام حمل کوکائین به ۱۵ ماه حبس محکوم شد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام حمل کوکائین و رانندگی با سرعت بالا در دوبلین، به ۱۵ ماه حبس محکوم شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.