زاهدان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از افتتاح شرکت پخش استانی دارو و واکسن دام طب گستر ایرانیان در این استان همزمان با هفته دامپزشکی خبر داد.

غلامرضا سرگزی‌ روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه افتتاح شرکت پخش استانی در سیستان و بلوچستان یک گام مثبت در زمینه توسعه خدمات سلامت با همکاری بخش خصوصی در منطقه جنوب شرق کشور است، افزود: با توجه به اینکه شرکت دام طب گستر ایرانیان بخشی از دارو و واکسن حیاتی مورد نیاز دامداران استان را تامین می‌کند از این رو دارای اهمیت است.

وی بیان کرد: انتظار ما از این شرکت و سایر شرکت هایی که به صنعت پخش دارو و واکسن استان وارد می‌شوند این است که تمامی تلاش خود را در جهت بهبود ارائه خدمات در سرتاسر استان به کار گیرند و بویژه تعامل مطلوبی با دامداران داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توسعه زیرساخت ها و بهبود تجهیزات توزیعی و افزایش توان شرکت های پخش استانی در نقاط مختلف استان ارائه خدمات مطلوب دارویی تسهیل و تسریع می‌شود و به تبع آن رضایتمندی دامداران از ارائه خدمات نیز افزایش می یابد.

وی گفت: با افتتاح این مرکز، تعداد شرکت های پخش دارو و واکسن در داخل استان به چهار مرکز می رسد که تمامی آنان از شمال تا جنوب استان را تحت پوشش ارائه خدمات خود قرار می دهند.