رشت - ایرنا - رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور از امروز چهارشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها حدود یکصد وزنه بردار در قالب هفت تیم از استانهای مختلف کشور حضور دارند که در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند.

در این دوره از مسابقات و در رده سنی جوانان، تیمهای وزنه برداری مناطق نفت خیز، ملی حفاری،, عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد درخشان گیلان و مهرگان بهنام فارس حضور دارند.

همچنین در رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر بزرگسالان مردان کشور نیز، تیمهای ملی حفاری، مناطق نفت خیز، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش و فولاد درخشان گیلان حضور دارند.

وزنه برداران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.

رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور به مدت سه روز در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه می یابد.

مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور در سه مرحله برگزار می شود که استان گیلان میزبان نخستین دوره این رقابتها است.