تهران- ایرنا- معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از اقدام این سازمان در زمینه صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در احداث ساختمان‌های مربوط به خدمات روبنایی از جمله مدارس، مساجد و کلانتری‌ها در شهرک‌های مسکونی دولتی خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «علیرضا صادقیان‌فر» افزود: با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و تکالیف موجود در برنامه هفتم پیشرفت، صنعتی‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین در همه ساختمان‌ها مربوط به خدمات روبنایی در شهرک‌های مسکونی دولتی که توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین اعتبار می‌شود، برای مجریان و کارگزاران اجباری می‌شود.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن ادامه‌داد: از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن، ارتقای سطح کیفی ساخت‌و ساز و بهره‌ور شدن اقدامات در شهرک‌های مسکونی دولتی است و در این مسیر سازمان نوسازی مدارس، همکاری نزدیک و همراهی مناسبی با سازمان دارد.

صادقیان فر ابراز امیدواری کرد: سایر دستگاه‌ها نیز با دغدغه لازم همراهی در این زمینه را بیش از پیش گسترش دهند.

وی درباره آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای گسترش این فناوری‌ها در کشور نیز گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در راستای ترویج صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین، در زمینه اعتبار لازم به دستگاه‌های متولی کمک می‌کند.