همدان- ایرنا- سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: تجربه چند سال حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را داریم و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را هدفگذاری کرده ایم.

علی فرخی مهر روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال با کسب نتایج مطلوب به لیگ برتر صعود کنیم.

وی بیان کرد: رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده سنی جوانان امسال در سه گروه برگزار می شود و هدف ما صعود به لیگ برتر است.

فرخی مهر ادامه داد: ۲۹ تیم در سه گروه لیگ دسته اول فوتبال کشور را تشکیل می دهند و تیم شهرداری همدان در گروه دوم با تیم های شاهین باغ ملک اهواز، آلومینیوم اراک، نامداران اراک، پدیده غرب کرمانشاه، بعثت کرمانشاه، صنعت نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، وحدت بروجرد و نفت اهواز هم گروه است.

وی اضافه کرد: شروع خوبی در لیگ دسته یک داشتیم و در هفته اول توانستیم باغ ملک اهواز را با ۲ گل شکست دهیم و این نتیجه روحیه بازیکنان را برای ادامه مسابقات دوچندان کرد.

سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به هم گروهی با تیم های جنوب و غرب کشور گفت: همه تیمی های گروه ما قدرتمند هستند و بازی آسان در لیگ یک نداریم.

وی به حمایت های صورت گرفته از تیم جوانان شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته یک جوانان کشور هستیم و باشگاه شهرداری تمامی امکانات لازم را برای ما مهیا ساخته است.

فرخی مهر با اشاره به طولانی بودن لیگ دسته یک جوانان گفت: در مجموع ۱۸ بازی را در این گروه برگزار می کنیم که ۹ دیدار خارج از خانه است و اغلب هم گروه های ما را تیم های خوزستانی تشکیل می دهند که مسیر طولانی را باید سپری کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم شهرداری همدان نیز گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان و کادر فنی بومی است و از بازیکن غیربومی استفاده نکرده ایم چرا که به توانمندی شاگردانم اعتقاد زیادی دارم.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور درسه گروه ۱۰ و ۹ تیمی در جریان است.