ساری- ایرنا- مهرگان نور برای نخستین بار میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در استان مازندران برابر شهرداری ارومیه تجربه می‌کند.

به گزارش ایرنا، در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، مهرگان نور از ساعت ۱۶ امروز -چهارشنبه- در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهرستان نور از تیم شهرداری ارومیه میزبانی خواهد کرد.

شاگردان نقی ذکایی در تیم مهرگان نور پس از ارائه نمایشی زیبا و دلپذیر در هفته اول مقابل شهداب در یزد و قبول شکست نزدیک ۳ بر ۲ مقابل نایب قهرمان آسیا، این بار به چیزی جز کسب اولین برد مقابل تماشاگران مشتاق نوری نمی‌اندیشند.

تیم شهرداری ارومیه که در بازی نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد سپهر صدرا مشهد گذشته است، هم به دنبال یک پیروزی دیگر است.

تقابل نمایندگان مازندران و آذربایجان غربی، ۲ استان باسابقه در والیبال کشور، بدون شک بازی جذابی از آب در می‌آید.

تیم والیبال مهرگان نور که امسال تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال است در هفته نخست این رقابت‌ها تا مرز ثبت نخستین شگفتی فصل مقابل نایب‌قهرمان آسیا پیش رفت و هواداران خود و دوستداران والیبال در مازندران را برای کسب نتایج مناسب در بالاترین سطح رقابت‌های والیبال کشور امیدوار کرد.

سی‌وهشتمین دوره لیگ برتر والیبال کشور -۱۱ مهر- آغاز شد و ۱۲ تیم از ۱۳ تیم حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در یکی از این مسابقات تیم تازه لیگ برتری شده مهرگان نور که با نایب‌قهرمانی در فصل قبل لیگ دسته یک مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، مهمان شهداب یزد نایب‌قهرمان ایران و آسیا شد و ۳ – ۲ شکست خورد تا نخستین امتیاز لیگ برتری برای این تیم ثبت شود.