تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس فتای تهران امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی «ایرنا» بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی به مناسبت هفته فراجا از بخش‌های مختلف خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه ایرنا بعنوان رسانه بزرگ و مرجع اخبار صحیح در حوزه‌های مختلف منتشر می‌کند، گفت: امروز در بازدید از این رسانه به وضوح این شاخصه را در میان خبرنگاران ایرنا دیدم که سرعت را فدای کیفیت و کمیت نکرده و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود دارند.

سرهنگ معظمی گودرزی تاکید کرد: راستی آزمایی یکی از شاخصه‌های کار قبل از انتشار خبر است که در ایرنا به خوبی انجام می‌شود و خبرنگاران این رسانه با انگیزه و پر تلاش در عرصه اطلاع رسانی فعال هستند.

به گفته وی، در خبرگزاری ایرنا جوان‌هایی هستند که با انگیزه و پرشور کار می‌کنند و من احساس کردم که عمده تلاش شما اینکه رعایت اخلاق مداری است و حتی همین اخلاق مداری ممکنه گاهی باعث شود سرعت فدای کیفیت شود و اخبار با کمی تاخیر رو خروجی بود و یعنی اینکه می‌خواید حتما راستی آزمایی و قابل استناد باشد.

رییس پلیس فتای پایتخت گفت: گاهی اوقات از سوی رسانه‌ها می‌بینیم اخباری را منتشر می‌کنند ولی دقایقی بعد تغییرش می‌دهند یا حذف می‌کنند که در این خصوص پرونده‌هایی داریم.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: در رابطه با این موضوع در بحث استناد پذیری ادله دیجیتال که همکارانم پیگیری می‌کنند و دیده شده خبری منتشر شده ولی بلافاصله برداشتند کما اینکه در هفته گذشته هم یک مورد داشتیم که همکارانم دارند موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از زحمات خبنرگاران ایرنا که اینقدر با دقت، جدیت و اخلاق‌مدارانه رسالت خبری خود را انجام می‌هند تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

سرهنگ معظمی گودرزی یادآور شد: حوزه پلیس نیاز مبرم به همکاری اهالی رسانه برای اطلاع رسانی در بخش‌های مختلف دارد مثلا در پلیس فتا که بخش بزرگی از جرائم مرتبط با حوزه‌های فرهنگی نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی دارد نیازمند همکاری بیشتری از سوی ایرنا و دیگر رسانه‌ها هستیم.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ همچنین به برخی سوالات خبرنگاران ایرنا درباره مسایل مرتبط با حوزه پلیس فتا و اقدامات و برنامه‌های پلیس پاسخ داد که مشروح آن تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.

همچنین سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت به مناسبت هفته گرامیداشت فراجا روز ۱۵ مهرماه از ایرنا بازدید کرده و در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی به خبرنگاران موتورسوار ایرنا نیز کلاه ایمنی اهدا کرده بود.