دزفول - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: یک هزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار طی ۲ مرحله رزمایش شور عاطفه‌ها میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

محسن قلاوند روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین مرحله رزمایش شور عاطفه‌های در مصلای نماز جمعه این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح ملی شور عاطفه‌ها به منظور تامین نیازهای اولیه تحصیلی دانش آموزان مددجو با همکاری بسیج سازندگی، خیران نوع دوست، و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در قالب پویش مشق همدلی، اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای ۲ مرحله رزمایش شور عاطفه‌ها در این شهرستان افزود: ۹۰۰ بسته نوشت افزار در مرحله نخست و ۷۰۰ نوشت افزار در مرحله دوم این طرح میان دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد اندیمشک توزیع شد.

رییس کمیته امداد اندیمشک ادامه داد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، دفتر نقاشی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن و مداد است.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها که به مدت یک ماه از ۱۷ شهریور تا ۱۵ مهرماه به منظور تامین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود که فرصتی برای مهرورزی و عشق‌ورزی نسبت به نیازمندان است.

قلاوند افزود: خانوارهای با سرپرست زن، دارای سرپرست زندانی و دارای بیمار که دهک یک تا سه و فاقد هرگونه بیمه از نهادها، سازمان‌ها و تامین اجتماعی باشند، زیر پوشش حمایتی کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد اندیمشک حدود چهار هزار و ۸۰۰ خانوار و یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز را زیر پوشش حمایتی خود دارد.