اهواز- ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: ۵۰.۵ درصد تجهیزات سخت‌افزاری آموزش و پرورش کشور توسط خیران تامین می‌‎شود.

به گزارش ایرنا، احمد محمودزاده چهارشنبه در آیین افتتاح سه مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه و دشت‌آزادگان خوزستان بیان کرد: مدیریت ۱۶.۵ میلیون نفر دانش‌آموز در کشور بسیار سخت است و این وزارتخانه برای مدیریت این تعداد دانش آموز نیاز به همکاری و یاری خیران دارد.

وی گفت: سیستم آموزش و تربیت کشور به همکاری رسانه‌ها ، انجمن‌ها و خیران برای انجام وظایف خود نیاز دارد.

محمودزاده ادامه داد: موسسه راه ایمان در امر مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و مدرسه‌داری به آموزش و پرورش بسیار کمک می‌کند، از سایر خیران نیز تقاضا داریم در این مسیر خطیر در کنار آموزش و پرورش به دانش آموزان خدمت کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این وزارتخانه تلاش دارد تا حتی یک دانش‌آموز از چرخه آموزشی دور نباشد و در کنار این موضوع به مقوله کیفیت بخشی آموزش نیز پرداخته شود.

وی تاکید کرد: برای تحقق عدالت آموزشی به عنوان شعار دولت، دسترسی تمام دانش آموزان به امکانات آموزشی به صورت برابر مورد تاکید این وزارتخانه است.

به گزارش ایرنا، امروز سه مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه و دشت‌آزادگان که توسط موسسه خیریه راه ایمان تاسیس شده بودند با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شدند.