تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، گفت: این فدراسیون، مهم و تاثیرگذار است و جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد.

به گزارش ایرنا، در جلسه احمد دنیامالی وزیر ورزش و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی که سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزشی قهرمانی و علیرضا مهرصادقی مشاور عالی فدراسیون هم حضور داشتند، ابتدا ناطق نوری، رئیس فدراسیون گزارشی از معرفی رشته‌های تحت پوشش، برنامه‌های انجام شده در سه ماه گذشته و برنامه‌های آتی و تقویم فدراسیون ارائه کرد.

سپس وزیر ورزش و جوانان بر اهمیت و نقش موثر فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تعدد رشته‌ها که برخی از آن‌ها المپیکی هستند و مابقی در بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی، مسابقات داخل سالن آسیا و همچنین رقابت‌های جهانی و آسیایی حضور دارند، این فدراسیون نقش مهمی در ورزش کشور ایفا می‌کند و به طور قطع توسعه این تعداد انجمن که هر کدام رشته‌های مختلفی را در خود جای داده، مدیریت هوشمندانه‌ای می‌خواهد.

در ادامه دنیامالی پیشنهاد داد که جلسه مشترکی با روسای انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.