اهواز- ایرنا - فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی منجر به جرح در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی تقدسی چهارشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به جرح در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۰ و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضای و انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر عاملان تیراندازی شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هویزه با اشاره به اینکه متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان از کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان هویزه خبر داد.

سرهنگ سعید شعبان در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی پاسگاه سمیده شهرستان هویزه حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون مخزن‌دار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشت آزادگان معرفی شد.