رباط کریم - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر، رئیس شورای این شهر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

به گزارش ایرنا، محمد یوسف وند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تایید بازداشت رئیس شورای اسلامی نصیر شهر خبر داد و اظهار داشت: در ادامه دستگیری ها و تحقیقات مقدماتی درخصوص پرونده فساد مالی در شهرداری نصیرشهر مدارکی از تخلفات صورت گرفته توسط رئیس شورای این شهر به دست آمد که منجر به بازداشت وی شد.

وی افزود: تحقیقات در خصوص فساد و تخلفات مالی این پرونده‌ها همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

یوسف وند خاطرنشان کرد: باتوجه به تخلفات صورت گرفته در حوزه مختلف در شورا و شهرداری اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط در دست انجام است.

این مسئول تصریح کرد: خط قرمز دستگاه قضایی، ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی و روانی مردم است و با افرادی که با ارتکاب اعمال خلاف قانون، این امنیت را خدشه‌دار کنند، بدون هیچ‌گونه مماشات و در چارچوب قوانین کیفری، به صورت قاطعانه برخورد قضایی خواهد شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.