تهران- ایرنا- مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن قدردانی از خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور و مرزها گفت: دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های کارکنان خدوم فراجا، جهاد فی سبیل الله است.

به گزارش ایرنا، حسین آبشاهی روز چهارشنبه در دیدار با سردار سرتیپ رادان فرماندهی انتظامی کل کشور که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، از خدمات شبانه روزی این نیرو در تامین امنیت کشور و مرزها تقدیر و تشکر کرد و دلاوری ها و از خودگذشتگی های کارکنان خدوم فراجا را جهاد فی سبیل الله دانست و در ادامه یاد و خاطره شهدای مظلوم مجموعه فراجا را گرامی داشت.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن بیان تاریخچه و اهداف تاسیس قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب، هدف از شکل گیری این مجموعه مردم نهاد را ضرورت حرکت مستمر در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) در بیانیه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ اعلام کرد و گفت: این حرکت باید از سوی مسئولان و شخصیت های کشوری و لشکری مورد حمایت و پشتیبانی کامل قرار گیرد.

رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب باید اجرایی شود

در این دیدار فرماندهی انتظامی کل کشور نیز ضمن خیر مقدم و قدردانی از تلاش های هیات امنا و مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بی تردید رهنمودهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای به ویژه اهداف تعیین شده از سوی معظم له برای گام دوم انقلاب اسلامی باید اجرایی شود و تمامی شخصیت ها و مسئولان رده های مختلف نظام موظفند با قدرت و شتاب در این مسیر حرکت کنند.

سردار احمدرضا رادان ضمن اعلام آمادگی کامل مجموعه فراجا برای همکاری در خصوص پیشبرد برنامه های قرارگاه به ویژه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، بر این موضوع تاکید کرد که اینجانب سرباز کوچک ولایت بوده و به لطف الهی همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را سرلوحه تفکر و رفتارم قرار داده ام.

در پایان این دیدار آبشاهی با اهدای لوح و نماد هفته فراجا و قالیچه منقش به تصویر سردار رادان از زحمات مدبرانه وی تقدیر و تشکر کرد.