اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۳۲۰ کیلوگرم شیشه از یک باند خانوادگی مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند هفت نفره که اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر بصورت گسترده در سراسر کشور می‌کردند، شدند.
وی اظهار داشت: پس از اینکه مشخص شد این باند در حال جابه‌جایی یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان هستند، یک گروه از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در مسیرهای ورودی استان مستقر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان افزود: در این پیوند ۲ دستگاه خودروی پژو قاچاقچیان هنگام به ورود به استان شناسایی و توقیف شدند و در بازرسی از آنها ۳۲۰ کیلو ماده مخدر از نوع شیشه کشف شد و هفت سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
سردار هاشمی‌فر با اشاره به رصد اطلاعاتی و شبانه‌روزی مجرمان و قاچاقچیان افیونی توسط پلیس گفت: تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در کنار مشارکت و تعامل مردمی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
وی از از شهروندان خواست تا با معرفی بموقع قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی را در دستگیری این افراد که ویرانگران کانون خانواده‌ها و جوانان کشور هستند، یاری دهند.
به گزارش ایرنا، پلیس استان اصفهان در ۶ ماهه نخست امسال موفق به کشف ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع مخدر و دستگیری ۲۸ باند قاچاقچیان افیونی و ۶ هزار خُرده‌فروش مواد مخدر شده است.