تهران بزرگ - ایرنا - نمایشگاه اسوه بسیج ناحیه امام‌ خمینی (ره) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با هدف به نمایش گذاشتن اقدامات جهادی و امید آفرینی در جامعه توسط پایگاه‌های بسیج افتتاح شد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه عصر چهارشنبه با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، پرویز سروری نایب ریس شورای اسلامی شهر تهران، پیرهادی عضو شورای شهر و مسوولان شهری و فرماندهان انتظامی و بسیج در محل پارک شهر افتتاح شد.

سرهنگ روح الله اسلام دوست فرمانده ناحیه بسیج امام‌خمینی (ره) در مراسم رونمایی از این‌ نمایشگاه اقدامات پایگاه‌های بسیج گفت: فلسفه نمایشگاه اسوه نمایش سلسله فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در سطح ناحیه است که طی یکسال گذشته است.

وی افزود: این‌ نمایشگاه در میان‌ مردم رونمایی می‌شود تا مردم عزیز و شهروندان گرامی بدانند که فرزندان آنها در پایگاه‌های بسیج در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم چه اقداماتی انجام داده‌اند.

سرهنگ اسلام دوست ادامه داد: امروز جهاد امید آفرینی که با حضور جوانان و نوجوانان در بسیج با اقدامات شایسته ای در خدمت رسانی به مردم صورت می‌گیرد مد نظر فرماندهان سپاه و بسیج است که در سایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

گنجی مشاور شهردار تهران نیز گفت: بسیج ماموریت‌های بزرگی د خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد که بخشی از آن را در این نمایشگاه می‌بینید.