تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی در زمینه نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه داشتیم.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، مهدی اخ الصنایع روز چهارشنبه اظهار کرد: نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه به صورت جدی دنبال می‌شود و در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۶ هزار تن پخش آسفالت در معابر به مساحت بیش از ۱۰۵ هزار متر مربع اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۹۶۷ تن آسفالت به صورت روکش دستی و لکه گیری و ۹ هزار و ۱۲۳ تن آسفالت به صورت مکانیزه در سطح معابر منطقه اجرا شده است، گفت: همچنین با توجه به فرسودگی انهار برخی معابر و لزوم بازسازی آن‌ها، در این ۶ ماه اخیر بهسازی و اجرای ۸ هزار و ۴۵۳ متر طول انهار صورت گرفته است و ۱۳ هزار متر مربع پیاده رو سازی و مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه ۱۰ در خصوص میزان تناژ پخش آسفالت معابر در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ۲۹ هزار تن آسفالت در سطح منطقه به مساحت ۲۰۵ هزار متر مربع اجرایی شده که از این میزان، ۱۴ هزار و ۵۸۱ تن به صورت روکش دستی و لکه گیری و ۱۴ هزار و ۵۳۶ تن آسفالت به صورت مکانیزه عملیاتی شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به اجرا و بازسازی ۱۵ هزار متر انهار در سال گذشته کرد و گفت: ۱۳ هزار متر مربع مناسب سازی و پیاده‌راه سازی را در سال ۱۴۰۲ داشتیم.

اخ الصنایع تاکید کرد: در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵۵ درصدی در زمینه نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه دیار امام هادی (ع) داشتیم که این موضوع با جدیت کامل در راستای کسب رضایت بیشتر شهروندان دنبال می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ تهران اضافه کرد: همچنین ۷۶۰ تن روکش آسفالت محوطه هشت مدرسه سطح منطقه در قالب طرح بیست گانه ابلاغی توسط معاونت امور مناطق شهرداری تهران تا این تاریخ اجرا شده است.