شیراز- ایرنا- محمد هادی ایمانیه استاندار سابق فارس با صدور پیامی انتصاب حسینعلی امیری استاندار جدید این استان را تبریک گفت.

به گزارش چهارشنبه ایرنا ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در پیام ایمانیه خطاب به امیری آمده است: اکنون که گردش روزگار، ورق دیگری از خدمت به آرمان های مقدس نظام اسلامی و میهن سربلند در تقدیرتان رقم زده و پس از تلاش ها و تجربیات ارزشمندتان در سطوح مختلف قوای قضائیه، مجریه و مقننه، زمام خدمت به مردم شریف استان پهناور فارس را به جنابعالی که از دیار کرمانشاهیانِ نیک پهلوانید سپرده است، ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روز افزون، خدای متعال را بر نعمت سه ساله خدمتگزاری در سومین حرم اهل بیت (ع) و شیرازه فرهنگ و تمدن ایران زمین شاکرم.

این پیام می افزاید: تلاش جهت محرومیت زدایی از ۳۷ شهرستان استان، به بارنشستن بسیاری از طرح ها و برنامه‌ها و خدمت به ولی نعمتان حقیقی جامعه اسلامی، موهبتی است که تنها از فضل و کرم ذات اقدس باریتعالی حاصل می گردد.

در ادامه پیام آمده است: از درگاه احدیت و مقام شامخ حضرت سید السادات الاعاظم، احمدبن موسی الکاظم (ع) برایتان دورانی سرشار از نشاط، تعالی و گام هایی استوار در خدمت رسانی جهادی به مردم این دیار خواستارم و وظیفه خود می‌دانم که در راستای فرمان صریح رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی مبنی بر کمک به دولت چهاردهم، در تلاش برای موفقیت استاندار جدید و همه خدمتگزاران از هرگونه همراهی دریغ ننمایم.


حسینعلی امیری چهارشنبه با تصویب هیات وزیران به‌ عنوان نوزدهمین استاندار فارس انتخاب شد.

امیری، زاده ۱۳۴۵ در سنقر استان کرمانشاه، معاون امور مجلس رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود.

وی همچنین قائم‌ مقام وزیر کشوردر امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم بود.

امیری که دارای دکترای تخصصی حقوق عمومی و دانش‌آموخته دانشگاه شیراز است.

از دیگر سوابق وی می توان به معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان‌های فارس، کردستان و خوزستان و مدرس دانشگاه اشاره کرد.

پیش‌تر محمدهادی ایمانیه در روز هفت مرداد سال ۱۴۰۰ از سوی هیات وزیران دولت سیزدهم به عنوان استاندار فارس منصوب شد.