اصفهان-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در شرایط انتقال ارکان دولت، طبق توصیه رهبر معظم انقلاب، بزرگترین ماموریت کمک صادقانه به استقرار دولت چهاردهم و تحقق اهداف و برنامه‌های آن است.

به گزارش ایرنا محمدرضا جان نثاری شامگاه چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان اصفهان افزود: فرمانداران باید به گونه‌ای تصمیم بگیرند که ذره‌ای به حکمرانی در فضای جمهوری اسلامی خدشه وارد نشود.

وی با بیان اینکه در سیره شهید رییسی تضعیف حکمرانی غیرقابل پذیرش بود، افزود: همانگونه که تاکنون بر این الگو متعهد بوده‌ایم اکنون نیز تا پایان زمان ماموریت به نحوی عمل خواهیم کرد که فرایند مدیریت در استان تضعیف نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در اصفهان، فعالیت مطلوب ۲۸ فرماندار است که توانستند استان را در پیچیده‌ترین شرایط در تراز انقلاب اسلامی اداره کنند.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی هدف و رویکرد اساسی این است که به نحوی مدیریت شود تا مسوول بعدی نیز بتواند در آن جایگاه بطور شایسته مدیریت کند و همه ما به این اصل مهم پایبند هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: یکی از مهمترین مسوولیت‌های حوزه سیاسی برگزاری انتخابات شوراهاست و تا وقتی که مسئولیت داریم این ماموریت را نیز طبق تقویم آغاز و به پیش می‌بریم.

معاون استاندار اصفهان گفت: در حوزه تقسیمات کشوری نیز مراقبت شود تا مطالبه اشتباه و نابه جایی ایجاد نشود زیرا در شرایط حساسی قرار داریم.

هم افزایی و برنامه ریزی برای یاری جبهه مقاومت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: مردم نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی احساس تنفر دارند و اعمال وحشیانه این رژیم جعلی و غاصب را محکوم می‌کنند، در این شرایط باید بستری فراهم شود تا مردم تنفر خود را بروز دهند و با حمایت‌های خود جبهه مقاومت را تقویت کنند.

وی ادامه داد: ستاد پشتیبانی، هماهنگی جذب و هدایت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت با عنوان «طرح شهید نیلفروشان» به صورت منسجم در شهرستان‌ها تشکیل شود و هم افزایی نهادهای اجرایی در این مقوله ضروریست.

جان نثاری افزود: با هدف جلوگیری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت پراکنده تنها سازمان هلال احمر، سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) مجاز به اعلام شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: فهرست اقلام مورد نیاز نیز از طریق سازمان هلال احمر بصورت رسمی به مردم اعلام شود.

به گفته وی از ۱۹ تا ۲۹ مهر؛ پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های بشردوستانه مردم به جبهه مقاومت هستند.