اهواز - ایرنا - آیین تجلیل از خادمان زائران اربعین حسینی در خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در این مراسم که با حضور استاندار، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده انتظامی استان و برخی از مدیران استانی برگزار شد از بیش از ۱۰۰ خادم و دست اندرکار کمیته زیرساخت ستاد اربعین تجلیل به عمل آمد.

محمد خانچی رییس کمیته زیرساخت ستاد اربعین خوزستان گفت: خادمان امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی نمایشی از عشق و دلدادگی را به همه نشان دادند و با دل و جان از زائران ابا عبدالله‌ الحسین (ع) به شایستگی پذیرایی کردند.

وی افزود: اربعین مقدمه ظهور امام زمان (عج) است و ما خود را برای آن روز آماده می کنیم به همین دلیل این مراسم سال به سال با عظمت تر برگزار می‌شود.

ربیس کمیته زیرساخت اربعین خوزستان گفت: سال‌های قبل در ایام اربعین کمبودهای بسیاری وجود داشت اما با همت همه نهادها و مواکب، اکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در امر خدمت رسانی داشته ایم.

وی افزود: در اربعین امسال با تدابیر صورت گرفته، تمام مبادی ورودی استان به یک موکب بزرگ تبدیل و خدمات زیادی ارائه شد.

خانچی گفت: اربعین به ظاهر تمام شده اما بسیاری از اتباع خارجی همچنان در حال برگشت هستند. بلافاصله بعد از اربعین، آسیب شناسی لازم در خصوص خدمت رسانی در پایانه های مرزی انجام و بسیاری از کارها از اکنون آغاز شده است.

وی افزود: زائران ما در اوج امنیت و اقتدار به کربلا مشرف شده و در مراسم اربعین حسینی حاضر می‌شوند.

خانچی در پایان گفت: تمامی فرمانداران، بخشداران، مجموعه های فرهنگی و اصحاب رسانه به خوبی پای کار آمدند تا این رویداد بزرگ بسیار باشکوه برگزار شود.