تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: ۱۲۹ فضای آموزشی در قالب ۹۶۴ کلاس درس تاکنون با مشارکت خیرین نیک اندیش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این استان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی رستمیان شامگاه چهارشنبه در آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه زنده یاد حاج خورشید منصوری در روستای دویره شهرستان بوشهر آیین اظهار کرد: شاد ترین اعضای جمع حاضر خانواده فهیم و بزرگ منصوری هستند که این کار بزرگ را انجام دادند و این خانواده بدون تردید در هرکار خیر دانش آموزان این مدرسه سهیم خواهند بود.

وی افزود: امیدواریم جوانان دانش آموز برای آنکه ایرانی قدرتمند و سراسر غرور و سربلند داشته باشیم قدر خود را بدانند و با زیرساختی که امروز با همت خیر نیک اندیش و همراهی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته است آینده خود و ایران را رقم بزنند و فعالیت های خود را توسعه محور و هدفمند پیش ببرند .

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: تاکنون ۱۲۹ پروژه فضای آموزشی با ۹۴۶ کلاس درس و اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

ابراهیم احمدی افزود: درحال حاضر ۱۹۸ پروژه فضای آموزشی در این استان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: مدرسه خیر زنده یاد منصوری از کارهای خاصی بود که به طور کامل خیرساز و توسط آتنا منصوری و خانواده وی به یاد پدر زنده یادشان در حداقل زمان ممکن هشت ماه انجام شده است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه در ۶کلاس درس و زیربنای ۵۶۰ مترمربع ب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است .

احمدی تصریح کرد: بهره برداری از این مدرسه در آغاز سال تحصیلی جدید موجب تامین فضای آموزشی تحصیل ۳۰۰ دانش آموز در روستای خود شده است.