ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه حذف نقاط حادثه خیز نصریان مسیر مهران به دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صادقی" روز پنجشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از این پروژه، اظهار کرد: پروژه حذف نقاط حادثه خیز نصریان به طول چهار کیلومتر با یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

وی بر ضرورت تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری تاکید کرد و افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه نیاز است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به تعریض مسیر ۲۰۰ کیلومتر دهلران- مهران - اندیمشک، گفت: قطعه دوم این پروژه شامل تعریض پل های مسیر دهلران به مهران با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیمان سپاری شده است.

صادقی از اجرایی شدن تعریض ۶۰ کیلومتر از مسیر دهلران به مهران خبر داد و تصریح کرد: این پروژه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تعریض ۲۰ کیلومتر آن در دست اقدام است.

وی افزود: چهار خطه شدن مسیر دهلران به اندیمشک در چند قطعه در حال اجراست و اگر پل فرخ آباد تکمیل شود ۱۵ کیلومتر این مسیر آماده بهره برداری می شود.

فرماندار ویژه دهلران به فعالیت قرارگاه خاتم در جاده دهلران به اندیمشک اشاره کرد و گفت: در مسیر دهلران تا اندیمشک تعریض حدود ۴۰ کیلومتر جاده در حال انجام است و همچنین در ورودی بخش دشت عباس یک قطعه توسط راهداری انجام می شود و تا روستای سپتون نیز پیمانکار پای کار است.

استاندار ایلام نیز در جریان این بازدید پروژه حذف نقاط حادثه خیز نصریان را یکی از قطعات مهم چهارخطه کردن مسیر مهران -دهلران -اندیمشک عنوان کرد و گفت: افتتاح این پروژه علاوه بر حذف نقاط حادثه‌خیز، در تسهیل تردد زائران اربعین نقش به سزایی دارد.

"حسن بهرام نیا" با تاکید بر چهار خطه کردن کل مسیر مهران - دهلران- اندیمشک، اظهار کرد: میزان تلفات انسانی ناشی از تصادفات در مسیر مهران - دهلران در اربعین ۱۴۰۳ در مقایسه با سال قبل کاهش بسیار چشمگیری داشته و این امر نشان‌ دهنده توجه ویژه به راه‌های این شهرستان و استان در چند سال گذشته بوده است.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام صبح امروز به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان دهلران به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به این شهرستان سفر کرده است.