شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس که آبان ۱۴۰۳ خواهد بود، نخستین اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، سرهنگ احمد جعفری، با اشاره به اینکه اقلیت های مذهبی در کشور ۱۴۷ شهید و ۱۹۷ جانباز تقدیم انقلاب کرده‌اند افزود: پیروان ادیان توحیدی دوشادوش مسلمانان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف کشورمان از جمله در دوران دفاع مقدس و سایر مراحل و مقاطع توسعه و پیشرفت کشور حضور داشته اند و نقش آفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده معزز شهیدان، فضاسازی شهری و فعالیت های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌هایی است که در ارتباط با این اجلاسیه تا قبل از برگزاری آن در دستور کار قرار دارد.

او اظهار کرد: همچنین در همین ارتباط، طی روزهای چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ مهرماه جاری، در بیمارستان صحرایی در روستای کرونی و روستای کفری شیراز با حضور ۲۵ متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک به افراد محروم ارائه خدمت خواهد شد.

برگزاری جشنواره تولیدات هنری و رسانه ای "پلاک سرخ"
معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز هم گفت: در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی، جشنواره تولیدات هنری و رسانه‌ای به نام "پلاک سرخ" در شیراز برگزار خواهد شد.

حمید مرزبان افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود در زمینه‌های شعر، سرود، نقاشی، دل نوشته، خاطره نویسی، تئاتر، فیلم کوتاه، عکاسی و موشن گرافی با موضوع دفاع مقدس، میهن پرستی و قهرمان پروری تا ۲۸ مهرماه از طریق به شماره ۰۹۳۵۳۳۹۰۸۸۱ در پیامرسان ایتا به دبیرخانه اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی ارسال کنند.