تهران بزرگ - ایرنا - مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز در سطوح مختلف سازمان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری در عرصه‌های مختلف حضوری پرقدرت و تاثیرگذار خواهند داشت.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونان و فرماندهان حوزه‌های تابعه، اظهار کرد: با تشکیل هیات اندیشه‌ورز جمعی از صاحبنظران و خبرگان فکری، علمی، تجربی و راهبرد اندیش مجموعه بزرگ بسیج شهرداری تهران بر مبنای تدابیر رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق اهداف بسیج در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بسیج همواره باید دارای نظم برنامه‌ای باشد، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در برنامه‌های ابلاغی پیش‌بینی شده و غیرقابل پیش‌بینی تاکید کرد و افزود: بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست، بلکه عنصری مبتنی بر بصیرت است بنابراین به عنوان کسی که خود را مهیای ظهور منجی (عج) می‌دانیم باید همواره به لحاظ عقیدتی، بصیرتی و جسمانی خود را آماده نگهداریم.

حسن‌زاده بر لزوم هم‌افزایی همه ارکان بسیج شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: خانواده بزرگ بسیج شهرداری تهران دارای ده‌ها استعداد در زمینه‌های مختلف است که هنر فرمانده بسیج حوزه شناسایی، جذب و بکارگیری این استعدادها در راستای تعالی اهداف است.

تولید فکر و ایده، مشارکت در سیاستگذاری و هدف‌گذاری، آسیب شناسی و هدایت عمومی لایه‌ها و سطوح مختلف بسیج برای ایجاد مجوعه جوان مومن انقلابی پای کار انقلاب و اعتلای بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی در موضوعات و سطوح مختلف اقشار از جمله دیگر تاکیدات مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم بود.