ملارد - ایرنا - همزمان با بزرگداشت هفته انتظامی ، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد به دیدار خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی این شهرستان رفتند.

به گزارش ایرنا، درآخرین روز از هفته نیروی انتظامی، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی، سرهنگ پاسدار عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج ، عنبربیز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان فراجا با خانواده های شهیدان علی احمدنژاد و محمد صبوری و همچنین جانباز گرانقدر مردالله ابوالفتحی دیدار کردند.

فرماندار ملارد در این دیدار با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ همگانی است که باعث عزت و سربلندی جامعه می‌شود گفت: کمترین ادای دین به خانواده های شهدا دیدار با آنان است.
امین اسدی باتاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم اظهار داشت: خانواده‌های شهدا عزیزانشان را در حراست و صیانت از دین خدا و میهن عزیزمان تقدیم کردند، لذا پیروی از راه و مکتب شهدا در خدمت به مردم ، یک اعتقاد قلبی و باور دینی است.

براساس این گزارش، شهید والامقام علی احمد نژاد از شهدای ناجا در سال ۹۵ در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در سن ۲۴ سالگی و شهید محمد صبوری در سال ۷۸ در منطقه جنگی مریوان در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین جانباز گرانقدر الله مراد ابوالفتحی درسال۵۹ در منطقه جنگی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران ، ۲۷۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و محل عروج شهید حاج حسن تهرانی مقدم و دیگر شهدای اقتدار در این شهرستان واقع است .

رئیس جدید شورای شهرستان ملارد

«سید محمد طباطبایی حسنی » رئیس شورای شهرستان ملارد شد سیدمحمد طباطبایی حسنی، نماینده شورای شهر ملارد با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد انتخاب شد.