تهران- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر و جنایت‌های آشکار رژیم منحوس صهیونیستی گفت: نابودی این رژیم، پایان کدخدایی آمریکا است و ما به زودی شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین سیزدهمین جشنواره مالک اشتر (ره) اشراف اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، در جمع دبیران، مسئولان و منتخبان این اداره اظهار داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم و ملموس در پرتو تلاش‌های کارکنان این مجموعه و در سایه پشتیبانی امیر دریادار ایرانی به بار نشسته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اجرایی شدن طرح های فرهنگی مصباح گفت: دستیابی به ماموریت‌هایی همچون ارتقای هوشیاری و بصیرت کارکنان و خانواده‌ها، افزایش روحیه صمیمیت بین ارتش و سایر نیروهای مسلح و همچنین تعامل اثربخش سامانه عقیدتی سیاسی با سامانه فرماندهی از جمله مواردی است که نیاز به نقشه راه داشت؛ از این رو ۱۶ طرح تدوین و ابلاغ شد.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه طرح های فرهنگی مصباح نقشه راه تحقق بخشی به انتظارات فرهنگی فرمانده معظم کل قوا در ارتش است، ادامه داد: امروز شاهد محقق شدن بخش قابل توجهی از انتظارات رهبری در پرتو اجرایی شدن طرح های مصباح در ارتش هستیم.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه ها ، طرح ها و فرامین نیاز به ابزار دارد که پرسش نامه ها و طرح اشراف، سنجش اقدامات را کارآمدتر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی ادامه داد: نشاط و سرزندگی از ویژگی هایی است که بر اثربخشی اقدامات کمک شایانی می‌کند و این نشاط در سرپنجه ها و یگان های اجرایی بیشتر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر و جنایت های آشکار رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کرد: در تقابل کنونی بین حق و باطل و نبرد بین مظلومان فلسطین و رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ باید مواظب باشیم که در سمت درست ماجرا و سمت درست تاریخ باشیم؛ پایان رژیم صهیونیستی، پایان کدخدایی آمریکا است و به زودی ما شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.