یزد- ایرنا- بانوان دوومیدانی کار اصفهان روز پنجشنبه در مسابقات کارگران ایران در یزد به مقام قهرمانی رسیدند و تیم‌های فولاد آلیاژی یزد و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی دوومیدانی کارگران کشور به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در مجموعه ورزشی شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد.

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش کارگری هدف از برگزاری این مسابقات را انتخاب نفرات تیم ملی کارگری برای حضور در مسابقات کارگری جهان به میزبانی یونان ذکر کرد.

فریبا درخشنده فر در حاشیه مسابقات در گفت و با خبرنگاران استان یزد افزود: حدود ۷۰ ورزشکار از ۱۵ استان در ۱۰ ماده با یکدیگر در این مسابقات با هم رقابت کردند.

مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کارگران و انتخابی تیم ملی کشور از دیروز / چهارشنبه / در شهر یزد آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان به تفکیک با حضور ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانجات سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این مسابقات علاوه بر تعیین قهرمانان کارگری کشور، نفرات برگزیده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده در کشور یونان انتخاب می شوند.

در استان یزد ۱۹ سالن ورزشی در ۳۳ رشته ورزشی و در شهرستان‌های استان نیز ۱۱ مجموعه کارگری برای فعالیت‌های ورزشی کارگران وجود دارد.

استان یزد بیش از سه هزار واحد صنعتی و بیش از ۲۰۰ هزار کارگر دارد.