ساری- ایرنا- ۱۲ کشتی‌گیر مازندرانی از امروز -پنجشنبه- تمرینات خود را در اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال و اوزان غیرالمپیکی غیرالمپیکی برای حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال و اوزان غیرالمپیکی برای حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی با حضور ۱۵ کشتی‌گیر از امروز -پنجشنبه ۲۰ مهر- در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و ۱۲ کشتی‌گیر مازندرانی همراه با ۲ کشتی‌گیر از تهران و یک کشتی‌گیر از گیلان تمرینات خود را آغاز کردند.

علی مومنی(۵۷ کیلوگرم)، رضا مومنی و ابراهیم خواری(۶۱ کیلوگرم)، عباس ابراهیم‌زاده(۶۵ کیلوگرم)، امیرمحمد یزدانی و سینا خلیلی(۷۰ کیلوگرم)، علی رضایی(۷۴ کیلوگرم)، محمد نخودی(۷۹ کیلوگرم)، ابوالفضل رحمانی(۸۶ کیلوگرم)، کامران قاسمپور و امیرحسین فیروزپور(۹۲ کیلوگرم) و مهدی حاجیلوییان(۹۷ کیلوگرم) ۱۲ آزادکار مازندرانی هستند که در این اردوی آماده‌سازی حضور دارند و زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

امیررضا معصومی از گیلان(۱۲ کیلوگرم)، مهدی یوسفی از تهران(۷۹ کیلوگرم) و علی خرمدل از تهران(۶۵ کیلوگرم) نیز سه آزادکار غیرمازنی حاضر در این اردو هستند.

علاوه بر این ۱۲ آزادکار مازندرانی، سه کشتی‌گیر دیگر نیز از مازندران برای کمک و تمرین به این اردو دعوت شدند. علی یحیی‌پور(۵۷ کیلوگرم)، مهدی عباس‌پور(۷۴ کیلوگرم) و آرین سجادی(۹۷ کیلوگرم) مازندرانی‌های دعوت شده به این اردو برای کمک به تمرینات کشتی‌گیران هستند که همراه با ۶ آزادکار دیگر از کرمانشاه، لرستان، تهران و آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

احسان امینی، مهدی تقوی، اویس ملاح، فرید دژم‌خوی، فرشید قبادی و محمدرضا آذرشکیب مربیان این اردوی هفت روزه هستند.

این اردوی آماده‌سازی تا ۲۷ مهر ادامه دارد و پس از آن تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی آلبانی عازم این کشور می‌شود.

رقابت‌های اوزان غیرالمپیکی کشتی آزاد و فرنگی و امیدهای جهان از ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه امسال در تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار می‌شود.