آبادان - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان پیروزی جبهه حق دانست و گفت: ولایت‌مداری لازمه مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار پاسدار حسن شاهوارپور عصر پنجشنبه در یادواره شهدای جبهه مقاومت شهید مجید دیوانی، سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیل فروشان در خرمشهر اظهار کرد: مردم خرمشهر و آبادان هشت سال در برابر تجاوز دشمن ایستادند و مقاومت کردند و امروز مقاومت در غزه و لبنان با الهام گرفتن از مردم خوزستان در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: مردم غزه و لبنان زیر بمباران شدید رژیم غاصب صهیونیستی و در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر، شب روز به شهادت می‌رسند.

سردار پاسدار شاهوارپور گفت: امروز ندای مظلومیت مردم غزه و لبنان به همه جای جهان رسیده است و بیداری ملت‌های جهان در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم ایران اسلامی از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ملت ایران در عین مظلومیت و تحریم‌های آمریکا و غرب، در مقابل استکبار ایستاده‌است و از مردم غزه و لبنان دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره شهادت شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در لبنان اظهار کرد: شیعه و محور مقاومت در راه امام حسین(ع) و دفاع از مردم غزه و لبنان این شهید را تقدیم کرد.

وی همچنین با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم مجید دیوانی گفت: شهید دیوانی هشت سال در جبهه مقاومت و در دفاع از حرم اهل بیت حضور داشت و در این راه به شهادت رسید.

شهید مجید دیوانی ۱۲ مهر در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز صهیونیستی به سوریه، هفته گدشته مجروح و روز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

شهید مجید دیوانی، متولد ۹ اردیبهشت ۱۳۶۸، ساکن خرمشهر و از بسیجیان فعال حوزه بیت المقدس بود که از سال ۱۳۹۷ به عنوان بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شد. در لشکر امام حسین (ع) عضویت و به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه فعالیت داشت. پیکر مطهر شهید مجید دیوانی روز شنبه در زادگاهش، خرمشهر تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم سران عشایر و طوایف، خانواده‌های شهدا و مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور داشتند.