اصفهان - ایرنا - گیتی‌پسند در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۶ بر سه تیم پالایش نفت اصفهان را شکست داد و فاتح نخستین شهرآورد فوتسال این شهر در سال ۱۴۰۳ شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نخستین شهرآورد فوتسال اصفهان عصر امروز پنجشنبه از ساعت 16 در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری این شهر، در چارچوب هفته هقتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف تیم پالایش نفت اصفهان رفت و با ارایه یک بازی برتر، موفق شد ۶ بر سه به پیروزی برسد و جایگاه خود در صدر جدول رقابت ها را تثبیت کند.

در این دیدار، سعید احمدعباسی و بهمن جعفری هر کدام ۲ گل و محمدرضا سنگ سفیدی و محمد درخشانی یک گل برای گیتی پسند به ثمر رساندند.

سه گل پالایش نفت اصفهان را نیز محمد طاهری، طاها نعمتیان و فرهاد توکلی در انتهای بازی وارد دروازه گیتی پسند کردند.

در پایان هفته هفتم گیتی پسند با ۱۹ امتیاز و پالایش نفت اصفهان با ۶ امتیاز از هفت بازی، در رده های اول و یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

به گزارش ایرنا، امسال پس از سال‌ها، ۲ تیم فوتسال از اصفهان در لیگ برتر فوتسال مردان حضور دارند و نخستین شهرآورد فوتسال، امروز بین تیم‌های پالاش نفت و گیتی پسند در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید منتظری اصفهان برگزار شد.

تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.