بجنورد-ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: عملیات طوفان الاقصی خشم فروخفته ملت بزرگ فلسطین بود که هیمنه صهیونیست‌های غاصب را فرو ریخت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با گرامیداشت سالروز عملیات عزتمندانه طوفان‌الاقصی اظهارکرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ صهیونیست ها در وی این عملیات شجاعانه ۷۰ سال به عقب برگشتند.

وی با بیان اینکه بشریت سال هاست شاهد جنایت گسترده صهیونیست ها است افزود: جنایات و نسل کشی صهیونیست ها، ریشه در آموزه های تورات تحریف شده دارد، همان آثاری که غیر یهود را حیوان و نوکر و بنده خود می داند و هر کاری در قبال آنان را مشروع می کند.

امام جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: در این یک سال شاهد جنایت‌های بی‌شماری از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، جنایت‌هایی که متاسفانه جلوی چشم جامعه جهانی اتفاق می‌افتد و یک نسل کشی تمام عیار رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه کشورهای دنیا به معنای دولتی در مقابل این جنایات ساکت هستند و از دستورکار رژیم صهیونیستی تبعیت می‌کنند، البته خوشبختانه ملت‌ها بیدار هستند و در طول این یک سال اعتراض‌های متعددی علیه رژیم صهیونیستی انجام داده اند.

حجت الاسلام براتی زاده تاکید کرد: نکته مهم این است که ایران با عمل خود نشان داد که پشتوانه مهمی برای محور مقاومت است و این مسئله تحت هدایت و نظر مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی بیان کرد: این وحشیگری و دیوانگی صهیونیست ها به گواه اسناد موجود از آغاز تشکیل دولت جعلی اسرائیل تاکنون وجود داشته است.

وی در ادامه با گرامیداشت روز ملی کاهش اثرات بلای طبیعی گفت: لازمه تحقق این امر، ترویج فرهنگ رعایت استاندارد است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.