شیراز- ایرنا- محفل قرآنی همزمان با بزرگداشت «لسان الغیب» حافظ شیرازی در جوار آرامگاه خواجه اهل راز و با حضور گسترده مردم و اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این محفل باشکوه به مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی در آرامگاه این شاعر بزرگ و با حضور داوران قرآنی برنامه محفل و مردم برگزار شد.

حاج احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان و حامد شاکرنژاد به عنوان مهمانان در این برنامه حضور داشتند.

رسالت بوذری، مجری برنامه محفل نیز در این برنامه اظهار کرد : کلانشهر شیراز اقبال دارد که خواجه حافظ چنین شاعری بلند مرتبه‌ را در خود پرورش داده و شهرت جهانی یافته است.

حجت‌الاسلام غلام‌رضا قاسمیان هم با خواندن غزلی از حافظ این مراسمجان تازه ای بخشید و احمد ابوالقاسمی هم با قرائت قرآن حال و هوای ماه رمضان را در جوار آرامگاه حافظ تداعی کرد .

حامدشاکرنژاد، قاری بین‌المللی هم در این محفل قرانی سوره کوثر را با همراهی مهمانان این مراسم، با زیبایی تلاوت کرد.

همچنین محمدعلی رسولیان، قاری نوجوان سوره‌های قرآن را متناسب با ابیات حافظ قرائت کرد، همچنین به مناسبت شب میلاد امام حسن عسکری(ع) با مداحی حیدر حیدر این مراسم را به یاد ماندنی کردند.

برنامه تلویزیونی محفل اکنون به پربیننده‌ترین برنامه قرآنی تلویزیونی تبدیل شده است و علاوه بر آن جمعیت زیادی با حضور در آرامگاه حافظ از نزدیک در این برنامه قرآنی حضور یافتند.

به گزارش ایرنا این برنامه با حضور میزبانان اصلی برنامه و مهمان ویژه آن «محمد معتمدی» از خوانندگان کشور در جوار آرامگاه شاعری که افتخارش حفظ قرآن کریم است، برگزار شد.