به گزارش ایرنا از روابطعمومی بانک صادرات ایران، تعداد متقاضیان استفادهکننده از بانک دیجیتال سپهر از زمان آغاز بهرهبرداری از این اپلیکیشن در یک ماه اخیر، به بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسید و متقاضیان با استفاده از این ابزار نوین، انواع خدمات متنوع غیرحضوری بانکی را از اپلیکیشن و بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت میکنند.
روند ارائه خدمات جدید بانکی و سرویسهای نوین پرداخت بر روی اپلیکیشن سپینو ادامه دارد به طوری که علاوه بر خدمات متداول دریافت و پرداخت که از طریق سایر درگاههای غیرحضوری بانک از جمله همراهبانک نیز قابل دسترسی است، افتتاح حساب و دریافت تسهیلات خرد به صورت غیر حضوری، خرید اعتباری از شرکتها، پرداخت ارز اربعین به ارزش نزدیک به ۱۱ میلیارد دینار عراق به بیش از ۶۰ هزار زائر و ارائه سامانه دکترلند برای خدماترسانی به داروسازان، پزشکان و دندانپزشکان با بازگشت ۱۰ درصد خرید نقدی در حساب سپهری، از جمله خدمات سپینو، بانک دیجیتال سپهر از آغاز بهرهبرداری آن به شمار میرود.
امکان دسترسی به چکنو، تسهیل امضای دیجیتال بدون نیاز به نرمافزار هامون، راهاندازی سامانه کهربا (NFC)، وکالتی کردن حساب سپهری، راهاندازی گزینه شهر تخفیف برای خرید از فروشگاههای معتبر با تخفیف ویژه و راهاندازی مکانیسم نوین خرید POLPAY برای اولین بار در نظام بانکی از جمله برنامههای آتی بانک صادرات ایران برای اضافه کردن خدمات جدید به سپینو است.
متقاضیان با نصب سپینو، ضمن افتتاح حساب غیرحضوری و ثبتنام برای تسهیلات خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان متقاضی میتواند ضمن بارگذاری مدارک لازم، معرفی ضامن و طی کردن مراحل اعتبارسنجی خود و ضامن، درخواست دریافت تسهیلات را ثبت کند.