اهواز- ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک قاچاقچی سوخت در شهرستان شوش شناسایی و متخلف به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش ایرنا، مهدی طیبی شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رسیدگی به این پرونده قاچاق بیان کرد: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۳۳۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان شوش در هنگام گشت زنی سوخت قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه یک شرکت ساختمان سازی متخلف در اهواز

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد: مدیر عامل یک شرکت ساختمانی در اهواز به دلیل گرانفروشی در تعزیرات حکومتی به پرداخت اضافه دریافتی به شاکی و جریمه محکوم شد.

طیبی افزود: پرونده دریافت اضافه بر تعرفه توسط یک شرکت ساختمانی در شعبه هفتم صنفی تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی ادامه داد: متخلف علاوه بر پس دادن مبلغ ۹۷۴ میلیون و ۷۹۱ هزار ریال به شاکی به پرداخت ۹۷۴ میلیون ۷۹۱ ریال جزای نقدی محکوم شده است.

محکومیت قاچاقچی اسباب بازی در بهبهان

طیبی اظهار کرد: همچنین پرونده قاچاق انواع اسباب بازی به ارزش ۸۱۶ میلیون و ۲۶۴ هزار ریال در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان رسیدگی شد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد: شعبه، متهم را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی درحین گشت‌زنی کالای به ظن قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش ایرنا، ۲۰ درصد تخلفات صنفی در خوزستان مربوط به قاچاق کالا است.