ساری- ایرنا- تور ملی والیبال ساحلی ایران که با حضور ۳۱ تیم طی ۲ روز اخیر به میزبانی چالوس برگزار شده بود با قهرمانی تیم والیبال ساحلی سنگ آهن بافق به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، مسابقات تور ملی والیبال ساحلی که از چهارشنبه گذشته -۱۸ مهر- در مجموعه ورزشی ساحلی شهرداری چالوس آغاز شده بود، شامگاه جمعه -۲۰ مهر- پس از برگزاری ۶۱ مسابقه پایان یافت و سنگ آهن بافق عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها موج‌سواران نوشهر ۲ – ۱ از سد بتن آماده لیان عبور کرد و فینالیست شد و سنگ آهن بافق هم ۲ – ۰ شهرداری چالوس را از پیش رو برداشت و به فینال رقابت‌ها رسید.

دیدار نهایی این مسابقات بین تیم‌های سنگ آهن بافق و موج‌سواران نوشهر برگزار شد که بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی در سنگ‌ آهن بافق موفق شدند عباس پورعسگری و حامد میرزاعلی در تیم موج‌سواران نوشهر را ۲ – ۰ شکست دهند.

موج‌سواران نوشهر این مسابقه را در ۲ ست پیاپی با نتایج ۲۱-۱۱ و ۲۱ -۱۷ واگذار کرد و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد.

دیدار رده‌بندی تور ملی والیبال ساحلی کشور نیز بین تیم‌های بتن آماده لیان بوشهر و شهرداری چالوس برگزار شد که تیم میزبان ۲ – ۱ شکست را پذیرا شد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم از ایستادن روی سکوی برترین‌های این رقابت‌ها باز ماند.

شهرداری چالوس در حالی که ست نخست مسابقه را ۲۱ – ۱۵ به سود خود تمام کرده بود و در آستانه کسب عنوان سومی رقابت‌ها قرار داشت، در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتیجه ۲۱-۱۹ و ۱۵-۹ مغلوب شد.

مهیار غیاثی و امیرعلی قلعه‌نویی برای بتن آماده لیان و مجتبی آرو و مرتضی کردیان برای شهرداری چالوس در این رقابت‌ها توپ زدند.

این رقابت‌ها دارای رنکینگ فدراسیون بود و به هشت تیم برتر پاداش تعلق گرفت.

نادر انصاری به عنوان سرپرست فنی، امیرحسین صادقی (سرپرست داوران)، محمدامین شرکت اول (مسئول VIS)، پویان اکبری (مسئول اجرایی)، روزبه یونسی (مسئول زمین) و مهدی توکلی به عنوان سرپرست کل مسابقات کادر اجرایی این مسابقات بودند.

حمیدرضا طوسی، آرش قربانی، گل محمد کر، مرتضی بشر دوست، محمد جمشیدی، حمید احمدیان، آرش جعفرپور و بهمن میرزایی داوری تور ملی والیبال ساحلی چالوس را بر عهده داشتند.