اسلامشهر- ایرنا - نشست بررسی طرح‌های مهم و زیرساختی اسلامشهر با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار و بر احداث کمربندی با هدف کاهش بارترافیکی شهرستانهای همجوار و تکمیل بیمارستان نیمه تمام اسلامشهر تاکید شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان اسلامشهر روز شنبه در این نشست با اشاره به طرح های مهم و نیمه کاره شهرستان گفت: یکی از طرح های نیمه کاره این شهرستان نزدیکترین بیمارستان به فرودگاه امام (ره) است که با احداث آن اگر برای گردشگر یا مسافری مشکل اورژانسی یا اتفاتی صورت گیرید با انتقال آن به این بیمارستان می توان با خدمات سریع از خیلی از عوارض ناگوار جلوگیری کرد.

حسین حبیبی گفت: با احداث کمربندی اسلامشهر بار ترافیکی سه شهرستان همسایه حل خواهد شد و شاهد روانی ترافیک در این محدوده خواهیم بود.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر واوان ۶ سال است که پسآب تصفیه شده این تصفیه خانه مجددا به فاضلاب ریخته می شود و اگر این مشکلات حل شود می توانیم از این پسآب استفاده بهینه کنیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: یک ایستگاه پمپاژ آب در شهر محمدیه داریم که حدود ۱۰سال است نیمه کاره مانده که با راه اندازی آن می توانیم خیلی از مشکلات آبرسانی شهرستان را برطرف سازیم.