ارومیه- ایرنا- معاون قضایی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: زندانی کثیرالشاکی پس از حدود ۱۰ سال با جلب مشارکت خیّران و اخذ رضایت از شاکیان در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه آزاد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، اکبر اسدی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در بررسی پرونده مشخص شد که فردی حدود ۱۰ سال با شکایت تعداد زیادی از شاکیان در زندان است که اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه، تلاش ویژه ای برای انجام اقدامات صلحی آغاز کرده و جلسات سازش در این پرونده را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: زندانی کثیرالشاکی با جلب مشارکت خیّران و اخذ رضایت از ۲۰ نفر شاکی پرونده که نسبت به بخشی از مبلغ رد مال اعلام گذشت کرده بودند، پس از ۱۰ سال از بند زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

معاون قضایی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با ارج نهادن به اقدامات این چنینی از تلاش همکاران شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در دعاوی و اختلافات به ویژه پرونده‌های زندانی دار و همچنین از خیّران که با اقدام ارزشمند و خداپسندانه، زمینه رهایی محکومان مالی بی بضاعت را فراهم می کنند، قدردانی کرد.

اسدی اضافه کرد: البته در این خصوص، شاکیان پرونده نیز همکاری بسیار خوبی داشته اند که شایسته قدردانی است.