تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست و یکمین روز مهر، به صحبت‌های پیشکسوت پرسپولیس درباره ماجرای رشوه دروازه‌بان سابق این تیم به مدیران باشگاه، صعود تاریخی تیم فوتبال خاتون بم به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین روز مهر ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

تاریخ‌سازی تیم فوتبال بانوان خاتون بم با صعود به یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال زنان خاتون بم با عبور از سد نماینده تایلند دست به تاریخ‌سازی زد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی به کاهش لژیونرها در لیگ‌های معتبر اروپایی؛ زنگ خطر برای فوتبال ملی

کاهش لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ‌های اروپایی و کوچ آنها به لیگ‌های آسیایی، رنگ خطر را برای فوتبال ملی ایران به صدا درآورده است و فوتبال ملی از کیفیت و تجربه حضور ملی‌پوشان ایرانی به واسطه بازی در لیگ‌های معتبر در حال محروم شدن است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صفرپور: دختران ایران شایسته بهترین‌ها هستند/ تکواندوکاران ما تحسین همگان را برانگیختند

سرمربی تیم تکواندو دختران نوجوان ایران، گفت: عملکرد تیم ما در مسابقات قهرمانی جهان به حدی عالی بود که تحسین مسئولان، مربیان و ورزشکاران سایر کشورها را به همراه داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محرمی: بیرانوند خودش مُجرم است/ در اولین دربی‌ام پنالتی زدم

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیرانوند گفته است به مدیران باشگاه پرسپولیس رشوه پنج میلیارد تومانی داده‌ام، او باید اسم ببرد نه اینکه فرار رو به جلو انجام دهد ضمن اینکه کسی که رشوه می‌دهد بیشتر مقصر است. ادامه خبر را را اینجا بخوانید.

از تخریب ورزشگاه هاکی تا حمایت وزیر ورزش از رشته‌های بومی + فیلم

رئیس فدراسیون هاکی در خصوص ماجرای تخریب ورزشگاه بین‌المللی هاکی ایران گفت: این ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی در حال ساخت است که ناگهان ۷۰۰ کامیون نخاله در آن تخلیه شد که هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی، برای هم‌سطح‌سازی هدر رفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نقدی بر آمار گلزنی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی؛ قفل بر پای مهاجمان!

آمار گلزنی ناامیدکننده تیم ملی فوتبال در سه هفته گذشته از مرحله نهایی انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶، ضعف بازی‌گرفتن از مهاجمان و عدم تغذیه از سوی هافبک‌ها و همچنین بی‌دقتی در زدن ضربات آخر را برجسته می‌سازد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ضرب و جرح بازیکنان آکادمیِ سون‌هیونگ‌مین با پرچم کرنر/ پدر و پسر متهم شدند!

پدر ستاره کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام به‌ اتهام سوء‌رفتار فیزیکی و کلامی علیه بازیکنان جوانان آکادمی‌اش، مجرم شناخته شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیروزی نوشاد برابر نفر پنجم جهان/ ایران سهمیه جهانی گرفت

نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران با برتری مطلق برابر نفر پنجم دنیا از چین ضمن صعود به مرحله یک هشتم نهایی، سهمیه حضور در پیکارهای جهانی ۲۰۲۵ قطر را کسب کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گاریدو به دنبال جاسوس پرسپولیس؛ فیلمبرداری از تمرینات ممنوع!

خوان کارلوس گاریدو در تلاش است جاسوس پرسپولیس را پیدا کند تا اخبار ترکیب و جزئی‌ترین اتفاقات تمرین به دست رسانه‌ها نرسد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

الخلیفی: اگر با قالب جدید جام باشگاه‌های جهان مشکل دارید، شرکت نکنید!

مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با حمایت از قالب جدید برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، گفت که هر تیمی مشکل دارد، در آن شرکت نکند! ادامه خبر را اینجا بخوانید.

درخشان: جام‌جهانی بی‌رحم است؛ مهره‌های خوبی داریم اما از آنها به‌ خوبی بازی گرفته نمی‌شود

ملی‌پوش اسبق کشورمان، گفت: جام‌جهانی برای همه تیم‌ها بی‌رحم است و اگر نتوانیم در آسیا از سد رقبا بگذریم، بدون شک در جام‌جهانی ۲۰۲۶ هم حرفی برای گفتن نخواهیم داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیام امباپه به دشان: «فقط در بازی‌های مهم برای فرانسه بازی می‌کنم»

یک رسانه فرانسوی ادعا کرد که کاپیتان تیم ملی این کشور برای اینکه برای توپ طلای ۲۰۲۵ بخت بیشتری داشته باشد، با در اولویت قرار دادن رئال مادرید، به سرمربی تیم ملی فرانسه پیام داده است که تنها او را برای بازی‌های مهم دعوت کند! ادامه خبر را اینجا بخوانید.